Služby
Diagnostika vozidla
Diagnostika vozidla je proces, při kterém se pomocí speciálního zařízení zjišťují a vyhodnocují případné poruchy nebo problémy ve funkci automobilu. Používáme oficiální diagnostické zařízení TEXA, VCDS MAX, iCarsoft CR Max, iCarsoft JP CZ
Výměna oleje a filtrů
Výměna oleje a filtrů je důležitou součástí pravidelného údržbového servisu, která zajišťuje optimální funkčnost motoru a prodlužuje jeho. Ideální interval pro výměnu 10 000km. Používáme oleje značek Millers Oils, MPM
Oprava brzdového systému
Oprava brzdového systému je důležitým krokem pro zajištění bezpečnosti a správného fungování vozidla. Dále je nezbytné udržovat brzdovou kapalinu ve správné kvalitě a systém v čistotě a bez usazenin. K tomu používáme přístroj pro proplach brzdových systému rázovým tlakem ATE.
Výměna pneumatik a vyvážení kol
Výměna pneumatik a vyvážení kol jsou důležité úkony, které by měly být pravidelně prováděny pro bezpečnou a plynulou jízdu voz
Doplnění a dezinfekce klimatizace vozu
Pravidelná údržba a dezinfekce chladícího systému zajišťuje správnou funkci a pohodu na vašich cestách.
Doplňujeme chladivo R 134 a, HFO 1234 yf.
Dezinfekci provádíme přístrojem Magneti Marelli
Příprava a provedení STK
Připravíme a provedeme váš vůz STK
Zajištění náhradního vozu po dobu opravy.
V průběhu opravy vám za poplatek zajistíme náhradní vůz.
Vodíková dekarbonizace
Dekarbonizace motoru je odstranění nečistot ve spalovacím prostoru motoru a výfukovém systému, které vznikají spalováním paliva. Právě tyto nečistoty mají za následek předčasné opotřebení motoru a vstřikovačů. Výsledkem je snížení výkonu, zvýšení nežádoucích hodnot emisí a následně nutná oprava jejíž náklady mohou dosáhnout až do výše několika desítek tisíc korun. Nejčastější komplikace spojené s karbonovými usazeninami se týkají vozů s nájezdem nad 60 000 km. Pokud má váš vůz na počítadle kilometrů vyšší údaj, lze téměř s jistotou počítat s nezanedbatelnými karbonovými usazeninami ve vašem motoru. Obecně platí, že náchylnější k zanesení karbonem jsou méně objemné motory s turbem. Velkou roli také hraje, kde daný vůz jezdí. Karbonové usazeniny se ukládají ve zvýšené míře hlavně u vozidel využívaných v městském provozu, při jízdě v nízkých otáčkách, při krátkých jízdách, případně při nárazové zátěži studeného motoru. Nicméně zanášení karbonem je přirozený proces, kterému se nevyhne žádný motor. Pomocí speciálního zařízení na výrobu vodíku se do sání motoru přivádí vodík v plynném skupenství, který současně s kyslíkem vytváří tzv. Brownův plyn. Takto obohacená palivová směs zvýší teplotu hoření, díky které mění karbon z pevného skupenství na kapalné a v motoru shoří. ..